دسته‌بندی نشده

بهترین برند ابزار قنادی

بهترین برند لوازم قنادی

تهیه لوازم قنادی برای بسیاری از افراد به ویژه کسانی که به پخت کیک و شیرینی علاقه مندند بسیار ضرورت دارد. اطلاع از لیست لوازم قنادی برای پخت انواع کیک و شیرینی اهمیت زیادی دارد. برای تشخیص آسان برندهای تقلبی از برندهای معروف لوازم قنادی ، لازم است لیستی از بهترین برند لوازم قنادی داشته باشید. اینگونه علاوه بر دستیابی به بهترین کیفیت، در وقت و هزینه ی خود نیز صرفه جویی کنید.

از قنادان حرفه‌ ای تا علاقه‌ مندان به پخت کیک و شیرینی، داشتن بهترین مارک لوازم قنادی برای تهیه کیک و شیرینیجات جذاب، ضروری است. لوازم قنادی متشکل از طیف گسترده ای از برندهاست که از مواد اولیه گرفته تا انواع قالب را شامل می شود. در ادامه به معرفی چند نمونه از معتبرترین برندهای لوازم قنادی در ایران می پردازیم.

محبوب ترین بهترین برند لوازم قنادی

1- پرستیژ:

پرستیژ یک برند انگلیسی و از تولیدکنندگان معتبر ابزار و قالب های قنادی و آشپزخانه می باشد. کالاهای تولیدی این برند از کیفیت و شهرت در بین مشتریان و لوازم قنادی ها برخوردارند. این برند با چندین جوایز و افتخارات در قلب و خانه بسیاری از مشتریان وفادار رشد کرده است این برند در بین رقبا از کیفیت بالاتری برخوردار است به همین دلیل از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است.

بهترین برند قالب لوازم قنادی

2- موج:

موج یکی از معتبرترین برندهای لوازم قنادی ایرانی در زمینه تولید قالب های گالوانیزه میباشد. برند موج در زمینه تولید قالب کیک گالوانیزه فعالیت می کند.قالب های شرکت موج با کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب به بازار عرضه می‌شود. در مقایسه با سایر قالب ها، قالبهای گالوانیزه موج طول عمر بیشتری دارند و اگر صحیح از آنها استفاده کنید تا سالها قابل استفاده هستند.

3- سورناپارت:

شرکت سورناپارت بزرگترین تولید کننده و صادر کننده‌ ی ابزار و لوازم قنادی حرفه‌ ای و انواع قالب‌ های سیلیکونی در ایران است. مجموعه سورنا پارت اولین فعالیت خود را در سال 1385 در قالب یک کارگاه تولیدی لوازم قنادی آغاز کرد و با گذشت زمان و بکارگیری به روز ترین فناوری های این صنعت توانست از سال 1391 فعالیت خود را بصورت وسیع و حرفه ای تر به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه های تولید لوازم قنادی در ایران ادامه دهد.

از جمله محصولات تولیدی این مجموعه می توان به قالب های سیلیکونی، دسر، شکلات ، شیرینی و کیک اشاره کرد. همچنین قالب های شکلات پلی کربنات و ابزار قنادی نیز با جدید ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها تولید می شوند.

4- شف مستر:

برند شف مستر با بیش از 85 سال تجربه که به تولید رنگ محصولات خوراکی در آمریکا محبوب است، در طول زمان تبدیل به متخصص فرمولاسیون و تطبیق رنگ شد. محصولات این برند با بسته بندی های منحصر به فرد طراحی شده است. رنگ های مجاز مواد غذایی تولید شده بر پایه روغن به گونه ای فرموله شده اند که به راحتی با خامه و آب نبات و دیگر مواد غذایی ترکیب می شوند.شف مسترهیچ محصول حیوانی یا مشتقات حیوانی ندارد.

لوازم قنادی برند شف مستر

5- دکتر گوستو:

یکی دیگر از <strong>بهترین برند لوازم قنادی دکتر گوستو یک برند معروف ترکیه ای می باشد که دربین قنادان از محبوبیت بالایی برخوردار است. این شرکت در زمینه ی تولید مواد اولیه، رنگ های خوراکی و… فعالیت دارد.

6- دکول:

شرکت دکول در صنایع اسانس و رنگ از شرکت های سرآمد ترکیه است.رنگ های پودری این شرکت از معروف ترین محصولات آن میباشد. برند دکول در بین سایر رنگ های پودری دیگر معتبرتر نیز میباشد و دارای رنگبندی کامل و از همه مهم تر رنگ مجاز خوراکی نیز محسوب میشود

7- ترامونتینا:

ترامونتینا یک شرکت برزیلی است و در زمینه ی تولید لوازم خانگی و آشپزخانه فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 1911 تأسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان است. محصولات ترامونتینا در بیش از 120 کشور جهان به فروش می‌رسد.

ترامونتینا به تولید محصولات با کیفیت و با دوام شهرت دارد. این شرکت از مواد اولیه باکیفیت در تولید محصولات خود استفاده می‌کند و از تکنولوژی‌ های پیشرفته برای تولید محصولاتی با طراحی زیبا و عملکرد عالی بهره می‌برد. محصولات این شرکت با کیفیت بالا، تنوع زیاد گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که به دنبال محصولاتی باکیفیت هستند.

لوازم قنادی برند ترامونتینا

8- گلنان پوراتوس:

گلنان پوراتوس از زمان آغاز فعالیت با ارائه محصولات متنوع و نو آور ، منشآ تحولات گسترده ای در صنعت نان، شیرینی و شکلات ایران بوده است. محصولات جدید این شرکت برای اولین بار در ایران شامل موارد زیر است :

  1. پودر کیک آماده با نام‎ تجاری ساتین 
  2. انواع براق کننده های سرد با نام تجاری بریلو
  3. انواع مغذی های کرمی و مقاوم به حرارت با نام تجاری کرمفیل
  4. مارگارین ها ی تخصصی صنعت نان و شیرینی با نام تجاری آریستو
  5. انواع شکلات های کامپاند با نام تجاری کارات
  6. مغز های میوه ای مقاوم به حرارت با نام تجاری ویوافیل

9- شنگیا:

چینی شنگیا از جمله تولید کنندگان معتبر ابزار و لوازم آشپزی و آشپزخانه ای می باشد که محصولات متنوعی را در بازار کشورمان ارائه کرده و از کیفیت مطلوب و قیمت نسبتا مناسبی برخوردار است. ابزار آشپزی مناسب و با کیفیت در هر آشپزخانه ای جزو ارکان اصلی پخت و پز و شیرینی پزی بوده و می توانند لذت آشپزی را برای شما چند برابر کنند.

 

نتیجه گیری:

در این مقاله سعی کردیم بهترین برند های لوازم قنادی که باکیفیت مناسب و دسترسی راحت در کشور عزیزمان ایران را نام ببریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *